сряда, 21 февруари 2018 г.

В Хърватия: Шофьорът ми каза да се преместя, да може да пръдне, а вторият се хвали с размера си


Задранката Станка Витлов твърди, че шофьорите на автобус на Автотранс се държали неподходящо и вулгарно.

Подала е жалба в редица институции да предупреди пътниците да не пътуват с Автотранс, ако не искат да бъдат изложени на обиди и заплахи от страна на техните шофьори и служебни лица.

Пътничката твърди, че на 17 февруари трябвало да пътува от Загреб до Задар така че ден по-рано резервирала седалка зад втория шофьор. Щом е седнала, твърди, че шофьорът я предупредил да седне другаде.

"Нямах нищо против, места имаше, но питах защо. Отговорът на шофьора на Автотранс влиза в аналите на пристойността: "Защото аз може да пръдна, а това може да ви смърди, а можете и да подслушвате моите лични разговори."

"Смаяна, събрах нещата си, преместих се три реда назад, а докато ставах, в моето непосредствено присъствие шофьорът каза на колегата си: "Това са онези баби, които не са получили оная работа, та сега вгорчават живота. Но, сега съм нервиран, не мога и няма да карам, ще ви возя в осмици по асфалта и сега вадя картата. Нито аз, нито моя колега няма да ви вози". При това наистина извади картата от волана и напусна автобуса. Докато размислях дали може би и насила ще ме изгони (млад момък, а аз съм на 65 години), трябва ли да се обадя на полицията, той се върна и тръгна.

Вторият шофьор при събирането на билетите даваше и някакви рекламни листовки, а на моя въпрос има ли на тях телефон за контакт на фирмата отговори че тук има размера на неговите обувки и още едни други неща", разказва Станка Витлов.

Управата на Автотранс на въпрос на Нови лист отговаря, че е в контакт със Станка Витлов и ще направи всичко да й се извинят, да й компенсират щетата и да санкционират шофьорите.

"Ще проверим целия случай, още утре детайлно ще поразговаряме с тези господа", казват от управата на Автотранс и допълват, че в тяхната компания работят 1200 служители и понякога е трудно да се контролира всеки поотделно за речника и отношението, но за това, за съжаление, но и за щастие, могат да помогнат пътниците.

"Изключително ни е неудобно, че това се е случило. На всички е ясно, че такова нещо никога не може да бъде в наш интерес; такъв начин на комуникация и отношение на наши служители е повече от неприемлив. Тъй като госпожата приложи и документация, знаем идентичността на двамата шофьори и те ще бъдат санкционирани, и то съвсем сигурно адекватно. Заради нас и нашата компания, но на първо място заради нашите пътници на които винаги сме насреща и разглеждаме всички техни рекламации", съобщават от Автотранс.