петък, 4 март 2016 г.

Щастливата развръзка за един белградски Фичо

Nikola sa Fićom Ако денят се познава по сутринта, то вчерашният е бил отличен за един млад белградчанин! Никола Д., който мечтаел да обиколи Европа със своя Застава 750, събирал пари за него и го реновирал, а тогава му го откраднали, съобщи, че автомобилът е намерен.

Колата изчезна на 29 февруари вечерта около полунощ, след като го паркира пред сградата, в която живее, а на сутринта вижда, че го няма. На 2 март около 22 часа му съобщили, че е забелязан в Белегиш.

- Фичо (така е попялурен моделът - б.а.) е намерен в Белегиш с помощта на апела на хората в интернет и публикуваните статии. Момче го е забелязало в Белегиш, казало на свой приятел, а той на мен. Аз не вярвах, защото имаше доста обаждания, но получих снимки и да, това беше моят Фичо. Отидох при моя приятел Радивоя Й. който ми прави мотора на колата и всичко останало. Отидох в полицията в Белград, поисках някой да дойде с мен в Белегиш заради сигурността ми. Отказаха ми. Полицаят ми каза, че нямат време и да дойда утре. Тогава намерих номера на полицията в Белегиш и когато стигнахме там за 10 минути дойде първо пътна, а после и криминална полиция. Проверихме нещата вътре и тръгнахме към участъка да видим всичко което липсва от колата - споделя Никола. Тогава сипал бензин в бутилка, прелял го във Фичо и го запалили с кабели.
Fića u Belegišu, pošto je pronađen
Колата, разбира се, не е била в същото състояние като преди, но е в движение и пали.
Iznutra sve to izgled ovako
- Счупена му е бравата, воланът, всичко е обърнато с главата надолу, радиото е откраднато. Оценката на щетата е за около 50 000 динара - разказва Никола.
Ovako sada izgleda Nikolin Fića
С оглед на това, че получил много обаждания за изчезналото возило, Никола иска да събере всички хора, които са се свързали с него да чуят историята му от първа ръка. Събирането е планирано за 25 май.