петък, 3 февруари 2017 г.

Сляп певец обясни как следи мачовете на Цървена звезда от трибуните

 http://cdn.tf.rs/2017/01/27/Zvezda_Panatinaikos_kosarka_621_Photo_E-stock_Katarina_Cvijovic1-485x274.jpg
Въпреки че е сляп, Деян Матич може да усети какво се случва на терена или паркета когато играе Цървена звезда.

Популярният певец на фолк музика от малък е голям привърженик на най-трофейния сръбски клуб, а в разговор разкри как изживява миговете в трибуните.

- Ходя от малък на мачове. Аз съм голям звездаш от най-ранните си дни, ходил съм и на футбол и на баскетбол. Сега ходя когато ми позволяват ангажиментите. Чух, че моята снимка от мача (срещу Панатинайкос - б.р.) дори е коментирана като някакъв мой маркетинг, а аз и преди този мач съм гледал Звезда в Евролигата, само че просто хората не са ме снимали. Аз ходя само, защото обичам Звезда, това няма връзка с моя реклама. Обичайно ходя в партера, но в последно време всеки билет е добре дошъл, защото е наистина трудно да се вземе билет - заяви Матич и добави:
http://cdn.tf.rs/2017/01/27/Dejan-Matic.jpg
- Всичко което се случва на терена, всъщност, може да се чуе по звука в трибуните. Вярвам, че се е видяла моята загриженост и тази снимка от Пионир. Аз се оживявам по време на мача, живея с публиката и усещам какво се случва.

Матич се завърна и в детството.

- Трудно е да се опише с думи. Аз, просто, от детството подкрепям Звезда. Израснал съм с радио предаването "Време за спорт и свободно време" и вкъщи се знаеше, че винаги завършвам всички домашни до започването на предаването на мачовете по радиото. Майка и аз слушахме заедно, докато баща ми и брат ми нямат интерес към спорта - изясни сръбският певец.