петък, 23 септември 2016 г.

Теодосич: Няма да отида в НБА само за да кажа, че съм играл там


Подготвя се новият сезон на Евролигата, а една от най-големите звезди в този турнир ще е плеймейкърът на ЦСКА Милош Теодосич. Човекът, който с Нандо де Коло изведе "армейците" до шампион в Евролигата миналата година, и Сърбия до вицешампион на Олимпийските игри в Рио.

Именно в Бразилия американците отново се увериха в уменията на сръбския ас, като започнаха все по-гласовити покани за Милош да играе в САЩ.

Тео се обърна към любителите на баскетбола чрез блога на сайта на Еврокупата. Говори и за предстоящия сезон и по-късно отиване в НБА.

Милош се подготвя за новия сезон, изтъкна важността целият отбор да е здрав, но и че той и неговият клуб ще гонят титлите във всички надпревари в които ще играят.

"В това време на годината всички играчи отброяват, чакат да дойдат официалните мачове. И аз не съм изключение. Работим усърдно, а целите са ясни. Искаме да повторим миналия сезон и да спечелим всяка титла. Особено да защитим трофея в Евролигата, която ще се играе в нов формат, което е огромно предизвикателство за нас. Имаме чудесен отбор и важното е само да останем здрави. Психически се усещам отлично и съм по-гладен откогато и да е за баскетбол и печелене на титли", заявява Теодосич.

Ясно изтъкна, че има желание да "прекоси вадата" и да се състезава с най-добрите играчи на света в най-доброто първенство.

"В миналото съм мислил, че играта в НБА не е нещо което ми е близко. Сега мисля над това. Искам да пътувам в САЩ, да играя в НБА и да се състезавам с най-добрите играчи в света. Мисля, че сега съм по-подготвен. Знам какво мога да правя, вярвам в себе си и нямам съмнение в играта си. В най-добрата фаза на кариерата си съм, играя за шампиона на Евролигата и се наслаждавам в най-важното нещо за мен още откакто бях дете и играех на откритите терени. Наслаждавам се на баскетбола. Не искам да рискувам да загубя това, защото това е единственото нещо което наистина ми е необходимо", допълва Милош.

Все пак, не иска да бърза. Не иска да бъде случаен минувач. Иска да бъде някой, който ще остави следа и даде голям принос за отбора.

"Искам да усетя, че НБА отбор познава моята игра, че има план за мене и знае как да ме употреби в общност с истинска химия. И освен това да има високи цели и да бъде конкурентен. Искам да побеждавам, да бъда мотивиран и да усещам, че треньорът и организацията вярват в мен. Важно е когато играеш за високи цели. Това правя още откакто бях дете - гоня шампионските титли.

Искам да отида в НБА и да знам, че мога да се намеря там и да мога да имам истински принос. Не искам да подпиша за който и да е само за да мога да кажа, че съм играл в НБА. Искам цялостен пакет, който да ме вълнува. Всичко зависи от предложенията, които ще получа като свободен играч и начина по който ще ме потърсят клубовете.

Ако се озова в НБА лигата, искам да бъда аз! Има повече пространство на терена отколкото в Европа, има доста добри стрелци и хора, които завършват пик ен рол. Това е ключ за моята игра, тук мога лесно да се приобщя. Не се притеснявам за бройките, не е в това целта. Тя е във факта да играя баскетбол с който наистина помагам на своя отбор, да му помогна да е по-ефективен.

Все пак, имам още един сезон с ЦСКА, браним титла, искам всичко да повторя и да спечеля всеки турнир", заключи Тео.