неделя, 7 октомври 2018 г.

Шабан Шаулич препълни белградската Арена със спектакъл за 50 г кариера

 
Некоронованият крал на народната музика Шабан Шаулич направи концерт в препълнената белградска Арена с който отбеляза 50 години богата кариера.

Певецът и неговите сътрудници внимателно бяха обмислили всеки детайл и спектакълът беше на ниво.

Между първите гости, които дойдоха да слушат един от най-търсените вокали по нашите пространства беше синът на певеца Михайло, който дойде сам да подкрепи баща си.

- Всички сме развълнувани, но мисля че Илда е най-развълнувана, тя винаги е тук да проследи всичко. Аз се грижех само за билетите - заяви Михайло.


Освен него, да подкрепят колегата си дойдоха Неда Украден, Александра Прийович със съпруга си Филип Живойнович и Мария Шерифович.

- Всички мои поклонници са тук, ясно е, че има още, и това чувство е чудесно. Надявам се, че това ще бъде една корона на моята кариера, но никога не се знае, може би ще има още концерти - заяви Шаулич преди концерта.


Все пак, певецът призна, че му доста тежко, че неговият внук Лука Аджич не можа да присъства тази вечер.


- Дойде голямата ми внучка, Уна, тя е тук. А Лука, за съжаление, днес имаше тренировка в Белгия. Душата го боли, както и мен. Трябва да съм искрен и да призная, че ми липсва, но това е професионализмът. Имаше късна тренировка и не успя да си уреди полет. Утре сигурно ще се прибере - заяви Шабан.

Шабан започна концерта с песента "Ела да остареем заедно", а след нея се обърна към публиката.