сряда, 15 ноември 2017 г.

Джокович разочарован от посещаемостта в Арената


"Не знам каква е причината, някои казват, че е заради скандал между Делиjе и клуба, някои едно, някои друго, не знам наистина..."

Новак Джокович е известен като голям привърженик на Цървена звезда и когато има възможност гледа на живо мачовете на баскетболния и футболния клуб.

С идването си в Белград, доскоро номер едно в световния тенис, а всякак най-добрият сръбски тенисист, използва да посети Арената и да изгледа двубоя между Цървена звезда и московския ЦСКА.

В разговор с журналистите изтъкна, че го е разочаровала посещаемостта.

"Не съм бил дълго време на някой мач, така че ми е удоволствие да съм тук. Криво ми е, че Арената не е пълна. Обикновено това е стандарт, когато Звезда играе мачове в Евролигата, а и Партизан, да се напълни Арената и да бъде извънредна атмосфера. Не знам каква е причината, някои казват, че е заради скандал между Делиjе и клуба, някои едно, някои друго, не знам наистина... За мен това е единствено опит и винаги изживяване когато дойда да гледам Звезда за която съм цял живот", сподели Джокович.

По оценка на сръбските медии в залата са присъствали около 11-12 хиляди зрители, а Звезда загуби с 59:85.