събота, 25 ноември 2017 г.

Саша Данилович за Джордан: Заедно скачаме за топката, аз полека падам, а той продължава да стои

"Zajedno smo u skoku za loptu. Ja polako padam, a on i dalje stoji": Saša Danilović priča o utakmicama protiv Džordana
Джордан просто не можеше да се пази. Всички се сменяхме, цялата зала се сменяше срещу Джордан, а той ни вкара 48 точки.

Предраг Саша Данилович в интервю разкри непознати детайли от своята кариера в НБА, говори за мачовете в които е играл срещу Майкъл Джордан.

"Ние се пазехме взаимно, ако това може да се каже така. Още по това време имахме своя телевизия в залата и на дискове по десет минути отделени акции Райли ни показваше къде сме сбъркали. Това е нещо което е неразбираемо за нас, особено в онова време.

А преди всеки мач помощните треньори ти дават запис на акции на играча, който ти пазиш.

И какво мислите, че можех да направя когато ми дадат CD на Джордан? Какво? Да му затворя дясната страна и да го насоча наляво?", разказва Данилович.

Джордан просто не можеше да се пази, това не можеше никой, казва Данилович.

"Единствено добре го пазеше Джо Дюмарс. Но нищо на влияеше върху него. Всички се сменяхме, цялата зала се смени срещу Джордан, а той ни вкара 48 точки. А на другия ден, да кажем, вкара две в Орландо. Зависи само от него. Важното е да не се перчиш срещу него.

Вкараш му кош - а съм му вкарвал и аз на него кошове - но важното е да не се перчиш, защото в този момент, ако той разбере, че си самоуверен, тогава не го интересува нищо, нито резултата, нито мача, а само работи, за да те омаловажи. Бил съм достатъчно умен да не правя това, да бъда под неговия радар", заяви сръбската легенда.

Данилович разказа и още един анекдот.

"Най-зле беше когато скочим заедно за някоя топка. Аз имах прилично добър отскок, но в един момент разбрах, че заедно скачаме за топката, аз полека падам, а той продължава да стои във въздуха."