понеделник, 10 септември 2018 г.

Дел Потро: Играх против приятел и икона на тениса


Аржентинският ас Хуан Мартин Дел Потро честити на Новак Джокович след епичния финал в Ню Йорк, изтъквайки че е победен от голям приятел.

"Наистина не е лесно да се говори, но ви обичам много... Щастлив съм, че играх във финала, и то срещу голям приятел, невероятен играч, икона на този спорт, някого когото обичам да гледам когато печели титли... Разбира се, не ми беше леко тази вечер, но ми е драго заради Новак", каза Дел Потро.

Преди девет години аржентинецът спечели трофея в Ню Йорк, а редица контузии му попречиха през предходните години да се състезава за най-значимите трофеи в тениса.

"Никога не съм искал да се откажа, въпреки големите проблеми. Исках да се освободя от травмите, най-накрая успях... Това ми е любимият турнир и съм горд, че стигнах до финала", заяви Дел Потро.