четвъртък, 13 септември 2018 г.

Емоционалният Ноле: Когато покажете своята храброст, самоувереност и вяра, вече сте победител без оглед на резултата


Най-добрият сръбски спортист и тенисист Новак Джокович се обърна към обществеността с емоционално послание в социалните мрежи в което изтъкна, че по пътя към завръщането и успеха най-много му е помогнала вярата.

Новак след Уимбълдън и първия триумф в Синсинати неотдавна празнува и на Откритото първенство в САЩ и в голяма форма влиза във финала на сезона.


На своите профили в социалните мрежи, първо в Инстаграм, сподели своето виждане за последните няколко месеца:

"Преди да споделя с вас най-дълбоките си мисли, искам да ви благодаря за любовта и подкрепата в тежките моменти, а и през тези добрите. Това означава много за мен, защото знам, че не беше лесно да се държите до мен когато нещата не бяха ясни. Благодаря ви!


Невероятно е най-честият начин за обясняване на изключителен успех. За мене този израз съдържа най-силните емоции, които мога да имам - вярата. През цялото това време, вярата е онова което ме буташе през тежките моменти, болката, несигурността.

Бях блокирал в някаква точка и залят от множество информации. А резултати нямаше. Всички предлагаха своето мнение и съвет какво да правя и какво ми се случва, а не мога да кажа, че не съм ги чул.


Направих го. Временно бях объркан. Но едно нещо ме държеше, караше ме да продължавам напред, вярата в себе си, своите способности, вещина, талант и издръжливост. Вярването, че съм създаден за това.

Най-голямата поука от тези протекли месеци е, че невероятното не съществува. Граници не съществуват. Когато разбереш това, може да успееш в живота. Когато покажете своята храброст, самоувереност и вяра, вече сте победител без оглед на резултата.


Вашият характер надделява и градите своите навици и вашите навици ви отвеждат стъпка по-близо до вашите цели. Така че, скъпи приятели, приемете неволите и вярвайте в силата на вярата. Може да ви отведе където и да е.

Обичам всички вас. Идемооооо", написа Новак със снимки на своя отбор.