вторник, 10 октомври 2017 г.

Малкович: Майка ми ми каза, че съм черногорец, а не хърватин

Џон Малкович на конференцији за медије у Загребу
Известният холивудски актьор, режисьор и продуцент Джон Малкович обясни в Загреб, че е черногорец, въпреки писанията на медиите, че има хърватски произход, съобщи ХРТ.

Актьорът известен с ролите си в много холивудски продукции като "Опасни връзки", "Полетата на смъртта", "Под прицел", "Комарджии", "Пътеводител на галактическия стопаджия", беше гост на откриването на сезона в загребската Концертна зала "Ватрослав Лисински", в която ще изпълни рецитал на "Известие за слепите".

На въпроса за произхода на конференцията за медии, Малкович обясни, че преди всичко се чувства американец, защото е роден в Америка.

После се сети как майка му след ранната смърт на баща му е казала, че погрешно е написано в някои вестници, че произхожда от Хърватия, а му обяснила, че дядо му е от Черна гора.

"Майка ми ми каза, че е изненадана от известията в медиите за моите хърватски корени. Каза ми, че съм черногорец, така че аз съм от Черна гора", изтъкна Малкович.

"Моите дядо и баба не искаха техните деца да научат сърбо-хърватски, винаги някъде по ъглите разговаряха на този таен език. Никога не съм имал силна семейна връзка, преди всичко защото моят баща и дядо не са били в добри отношения, защото моят дядо карал баща ми да работи в рудник, което татко не е искал", разясни славният актьор.

Това ще е първо участие на Малкович в Загреб, а по-рано вече няколко пъти е участвал в Дубровник. Става дума за представление което Малкович е направил преди три години в сътрудничество с руска пианистка, а го изпълнява с Анастасия Теренкова.