понеделник, 2 октомври 2017 г.

Някои неща не могат да се купят: Много са я искали, но сърцето на Тияна бие само за Сърбия


Тя е на само 20 години, а вече никой не може да я спре на терена. След олимпийското сребро дойде и европейското злато. Тияна Бошкович нямаше милост към съперниците, а никога не е било тайна, че нейното сърце бие за Сърбия.

Бошкович беше обявена на Европейското първенство за Най-добър играч. Лекотата с която играе е невероятна. Достатъчно е да се вдигне топката към Тияна, а тогава следва сигурна точка и силна забивка. Изглежда сякаш има 10 сезона волейбол в най-високото възрастово ниво на спорта.

Тя веднага е привлякла вниманието на "ловци на таланти" и са искали много. А преди три години в интервю тя сама разкрива как е отказала поканата на един национален отбор.

- Турция ме покани, това е истина, моето семейство и аз с дни бяхме техни гости в Истанбул. Предлагаха на сестрите ми и мен паспорти, а Галатасарай договор... Не са питали какво струва. Но, да не бъде заблуда, не е имало шанс да приема. Въпреки че всичко което предлагаха изглеждаше като приказка, не съм и помисляла над това, нито татко щеше да приеме това. Само Сърбия беше възможност - заяви Тияна.

А точно Турция беше прегазена на полуфинала... От това разстояние Бошкович е направила вярното решение. Все пак, някои неща парите не могат да купят.

Тя е сръбската златна девойка!

Лична карта:

- Име и презиме: Тияна Бошкович
- Дата на раждане: 8 март 1997 г
- Месторождение: Требинье, Република Сръбска
- Позиция в отбора: диагонал
- Височина: 192 см