четвъртък, 12 октомври 2017 г.

Белградската арена през следващите пет години ще се казва "Щарк арена"

Београдска арена (архивска фотографија)
Спонсорството на името на "Белградската арена" ще бъде дадено на "Атлантик група", а най-голямата зала в сръбската столица през следващите пет години ще носи името "Щарк арена", по познатата местна марка, съобщи градският Секретариат за информиране.

Град Белград и Арена Белград ООД взеха решение, че предложението на "Атлантик група" е най-добро.

В следващите 15 дни "Арена Белград" ще сключи договор за спонсорство на името, с който детайлно ще се регулират правата и задълженията на спонсора и Арената.

"Белградската арена ще носи название по позната домашна марка, и това е много важно за нас. В този обект са провеждани големи икономически, политически, забавни и културни манифестации и е от голямо значение за Град Белград. Малко градове в тази част на Европа могат да се похвалят с такова здание", заяви градоначалникът Синиша Мали.

От нас зависи, съобщи Мали, с продължителност да организираме колкото се може повече манифестации и събития, за да работи тя още по-добре и да бъде още по-силно позиционирана.

"Арената очаква големи инвестиции през следващата година, а ще влагаме в най-съвременно обзавеждане което ще е готово до Файнъл фор през май (на Евролигата - б.р.). Този обект ще има медиен ъгъл, ново озвучаване, ново LED осветление", съобщи кметът на Белград.

Вицепрезидентът на "Атлантик група" Невен Вранкович заяви, че "Щарк" е символ на внимание, грижа и приятелство.

По неговите думи, "Атлантик група" е изключително доволна от изхода на конкурса за главен спонсор на Белградската арена.

"Марките, които "Атлантик" събира в своето портфолио имат дълга традиция на качество, а най-дълбоки корени е пуснал "Щарк" - символ на внимание, грижа и приятелство, които представя и разпознаваемия символ на "Щарк" - сърце. Същите тези ценности ще промотираме и в нашия партньорски проект "Щарк арена", заяви Невен Вранкович.

Комисията за провеждане на обществен търг за избор на спонсор на името е обявила през юни обществен конкурс на който можеха да се явят домашни и чужди юридически лица.

Всички права, които получава спонсорът, на основата на спонсорски договор, са ограничени за период от пет години от деня на прецизирането на договора за спонсорство, пише в съобщението.