четвъртък, 11 януари 2018 г.

Цеца: Винаги ще крия мъжете

"Веднъж в живота експонирах своя връзка и разбрах, че това е погрешно", заяви певицата.

Светлана Цеца Ражнатович не бяга от възможността отново да се омъжи, но изтъква, че винаги ще крие своите мъже от медиите.

"Бих се омъжила и без булчинска рокля, защото вече съм носила", казва Цеца за "Информер".

Въпреки че в момента няма никакво желание за венчавка, защото както казва "всичко е таман", певицата смята, че никога не трябва да се изключва.

"Организирала съм живота както искам да го живея. Имам две отраснали деца, забавлявам се, работя."

Тя разкрива, че ако се стигне до венчаване, планира да подпише предбрачен договор, защото в света това отдавна е нормално и полека става и в Сърбия.

"Това не намалява любовта, това е зряло и рационално мислене", смята популярната изпълнителка.

Тя казва, че зад нея са много години самота и че когато й се случи връзка, труди се с всички сили да я скрие.

"Веднъж в живота експонирах своя връзка и разбрах, че това е напълно погрешно. Винаги бих крила своите мъже, защото след Желко не усетих потребност да покажа някого явно. Не всички хора са готови за обществен живот и аз разбирам това. Моят избор е да съм обществена личност, така че всякак ще се трудя да запазя своя мъж само за себе си. В момента не съм влюбена".

За децата

Децата на Цеца често са тема на сръбските медии, особено дъщерята Анастасия.

"Тя е млада, гради себе си и няма някакъв продукт, който да предложи на публиката. Когато направи песен, ще се види нейният талант. Занимава се с моделстване, била е рекламно лице на куп кампании, но все още я търсят. От друга страна, Велко е последен курс в Икономическия университет и планира да се запише в Университета по сигурност, а след това да отиде в армията. Професионално се занимава със спорт и не съм много щастлива, че избра бокс, но има право на избор и аз ще го подкрепя".